måndag 23 december 2013

Maritas julklapp till dig!

Jösses, Julafton imorgon! Ligger kanske lite efter - bäst att sätta fart! Önskar alla en underbart roligt Dan före Dopparedan! 

Om du till äventyrs inte är här imorgon, ber jag att redan nu få önska dig en underbar jul! 


Inom kort kommer en mycket värdefull julklapp från mig - håll utkik!


OM du vill försäkra dig om att inte missa min julklapp 
kan du lämna din mailadress via länken så skickar jag ett meddelande till dig. 




Många varma julkramar, Marita 

Marita Bladh, MB Nova
Telefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
http://maritambnova.wix.com/marita
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar