tisdag 10 december 2013

Lagen om Attraktion - Det handlar inte om rätt/fel eller rättvisa!

Kom ihåg...

- Du kan inte resonera med Attraktionslagen.
- Det spelar ingen roll om du rätt eller fel.
- Attraktionslagen är inte "rättvis".
- Det spelar ingen roll om du offrar dig på något sätt.

Det enda som spelar roll är att du sänder ut en vibration som matchar
det du vill göra, bli och uppnå! 



Som alltid, var försiktig med vad du fokuserar på för du kommer att få det. 





Gilla, kommentera och dela gärna till andra.

Kram, Marita

-----------------------------------------------------------



Marita Bladh, MB Nova
Telefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
http://maritambnova.wix.com/marita
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com




♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid. 

11 kommentarer:

  1. Tack fina Marita! Ha en bra dag ♥!

    SvaraRadera
  2. Tack Marita. Behövde den påminnelsen idag. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för dina ord idag. Dom gjorde att jag tog ett beslut att kämpa vidare med min dröm. O:)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket fick mycket bekräftelse och mera kraft
    Tack för det Maria du är en ängel

    SvaraRadera
  5. Det där behövde jag påminnas om verkligen idag. Hade en skitdag igår och var på väg neråt. Men jag ska tänka som jag brukar idag, det som hände igår var bara något som ville testa mig och min vision. Kram Monica

    SvaraRadera
  6. Tack man behöver bli påmind ibland,för det är lätt att fastna i negativa tankar...Kram

    SvaraRadera
  7. Tack för denna fina påminnelse.. gör mitt allt för detta..
    kramar Marita

    SvaraRadera
  8. Tack för dina varma och kloka påminnelser. Du är verkligen fantastiskt vacker Marita. Ska verkligen försöka att hålla kurs och inte avvika fr den./ Så tacksam och grön inom denna erfarenhet// Mira Schmidt ❤️

    SvaraRadera