fredag 6 december 2013

Lagen om Attraktion - en dag i Maritas liv!


Är tillfälligheter "tillfälligheter" eller är det Lagen om Attraktion vi ser i aktion? 
En vardagsnära berättelse från en dag i Maritas liv.

Om videon inte startar - klicka här:


Gilla, kommentera och dela gärna till andra.
Ha en go helg, kära du!
Kram, Marita

-----------------------------------------------------------



Marita Bladh, MB Nova
Telefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
http://maritambnova.wix.com/marita
MB Nova Forum: www.mbnova.ning.com




♥ Är du nyfiken på framtiden eller behöver du någon att prata med? Behöver du vägledning genom coaching eller tarotkort? Jag kan hjälpa dig att få perspektiv och redskap att hantera många av de utmaningar vi möts av i livet. Välkommen att kontakta mig. Ring: 0722-698970 eller maila mig på marita@mbnova.se så bokar vi tid. 


7 kommentarer:

  1. Du är helt underbar!!! Tack för alla positiva tankar du delade med dig:-)
    Stor varm kram och en trevlig helg önskar jag dig! <3

    SvaraRadera
  2. Underbart med tacksamhet i så många små saker varje dag. ger sån glädje. Tack Marita




    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad att du uppskattade det, kära Marie! Kram

      Radera
  3. Fick absolut inte känslan av att det var opedagogiskt, det var superbra!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  4. Hade en skitförmiddag...hittade det här.
    Vad mer kan jag säga? Tack!

    SvaraRadera