måndag 26 maj 2014

En Världsnyhet + Tarotskop - Så blir vecka 22 enligt mina Tarotkort 140526 (V)

Hej kära du!

Här kommer veckans Tarotskop - så blir veckan enligt mina Tarotkort, det sträcker sig över hela vecka 22. För att variera lite och tillgodose allas önskemål blir det en video denna vecka! 



FÖRST EN NYHET!
e-bok: 10 signaler som kan förutsäga en skilsmässa

Jag har under många år studerat relationer genom egna erfarenheter, böcker
och samtal med tusentals kunder. Nu har jag skrivit färdigt e-boken:
10 Signaler som kan förutsäga en skilsmässa.
Det är e-boken jag själv hade velat ha för några år sedan. Läs ett utdrag ur den
här - och gör gärna Quiz'et som berättar om ditt äktenskap/relation är i farozonen!

LÄNK => http://bit.ly/1tdHMH4
 
E-boken är lättläst, effektiv och komprimerad.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------
VECKANS TAROTSKOP
Mycket nöje! :-)
 
Om videon inte börjar spela - klicka här: http://youtu.be/WVshINw8dkI

 
 

 
Ha en go vecka, kära du!
Kram, Marita på MB Nova
Vill du ha mina tarotskop direkt till din mail, prenumerera på mitt Nyhetsbrev: Prenumerera på nyhetsbrev
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Telefon: 0722-698970
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida och bokning:  
www.mbnova.se

3 kommentarer:

  1. Tack Marita ♥ Det låter så hoppfullt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det verkligen!! Kram på dig!

      Radera
    2. Tack Marita. Ingen skulle vara lyckligare än jag om det slår in. Känner att jag sviktar ibland och inte orka med allt jobbigt

      Radera