tisdag 13 maj 2014

Workshop: Aktivera ditt Pengaflöde (100:- boka-tidigt-rabatt!)

 
Hej kära du

Måndagen den 26 maj startar jag den omtyckta Workshopen: 
Aktivera ditt Pengaflöde igen. 

Tom söndag 18 maj erbjuder jag dig 100 rabatt som tack för att du bokar tidigt!
KOM IHÅG att uppge kod: workshop100 när du kommer till kassan!!


 
JAG LOVAR INTE att du som genom MAGI kommer att vinna på Lotto 10 veckor i sträck. Men genom att stärka din förmåga att hantera pengar, lösa upp eventuella negativa blockeringar, lära dig hur du tar emot gåvor och aktivera ett positivt ekonomiskt flöde i ditt liv, kan jag troligen hjälpa dig också att få en betydligt bättre ekonomisk situation. Se feedback från andra deltagare:http://nyhetsbrev.mbnova.se/#post23

SOM BONUS FÅR DU även önska dig något - och varje dag under 2 veckor skickar jag energi också till din önskan. 

ALLT DETTA INGÅR:
1. Daglig Distanshealing under 2 veckor
2. Bonusönskan
3. Handbok med tips, råd, strategier.
- Attraktionslagen, mental träning, affirmationer, mm.
4. Video-Webinar:
- Ämne: Fördjupade kunskaper i Handbokens innehåll.
5. Video-Webinar:
- Ämne: Feng Shui för välstånd i ett samarbete med Feng Shuikonsult Victoria Hill
6. Video-Webinar:
Lagen om Attraktion i vardagen med i ett samarbete med Tina Rose
7. Dagliga emails med massor av tips, råd, metoder och inspiration

Jag önskar dig en fin dag!
Varma hälsningar och kramar, Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar