måndag 16 juni 2014

Tarotskop - Så blir vecka 25 enligt mina Tarotkort 140616 (V)

Hej kära du!

Midsommarvecka - spännande! Hur den och veckan i övrigt blir ska vi undersöka närmare! Här kommer veckans Tarotskop - så blir veckan enligt mina Tarotkort, det sträcker sig över hela vecka 25. För att variera lite och tillgodose allas önskemål blir det en video denna vecka!


● Beställ nya e-boken: ”10 Signaler som kan förutsäga en skilsmässa”.
● Lär dig Tarot för blivande proffs eller hemmafixare.
● Personlig Workshop – välj vilken du vill, starta när du vill.
● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita.
Bli medlem i Maritas Hjärtevänner på Facebook.


                                                 VECKANS TAROTSKOP
                                Om videon inte börjar spela - klicka här:  http://youtu.be/Bg_Flp5of0A

Ha en go vecka, kära du!
Kram, Marita på MB Nova 


Vill du ha mina tarotskop direkt till din mail, prenumerera på mitt Nyhetsbrev: Prenumerera på nyhetsbrev

 


Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Telefon: 0722-698970 / 0300-393 28
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida:  
www.mbnova.se
Boka Marita: http://marita.shopitoo.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar