måndag 1 september 2014

Tarotskop - Så blir vecka 36 enligt mina Tarotkort 140901 (skriftligt)

Hej kära du!

Här kommer en påminnelse om att veckans Tarotskop även gäller för helgen. Ha det gott och trevlig helg på dig!


Tänkvärt:
Oavsett vilka svårigheter du haft i det förflutna,
kan du börja på ny kula idag. ~ Buddha



På gång!

VECKANS TAROTSKOP:

Den här veckan ska du vara beredd på överraskningar av många olika slag! Det kan vara fantastiska saker som händer – eller lite mindre fantastiska. Till största delen styr du detta själv. Med ett sinne som är fyllt av grubbel och med fokus på problem blir det lite mindre fantastiska händelser än om du sätter din kraft till din egen förmåga och bäddar in både tro, hopp och kärlek i ditt hjärta och sinne. Det händer alltså bra saker för alla men den som är inställd på mirakel får just det, andra får lite mindre av det goda.

Det är viktigt att se alla möjligheter som kommer i din väg nu. Har du någon släng kvar av dåligt självförtroende så kasta bort det. Det finns faktiskt ingen som är bättre än vad du är. Det kan låta konstigt – men det är sant. Det finns människor som kan springa fortare än vad du kan och det finns människor som kan filéa en fisk fortare än vad du kan – men det finns ingen som är bättre och värd mer än just Du!!

Om du varit trött på att balansera din ekonomi så kan du glädja dig åt att denna vecka ser positiv ut ekonomiskt. Behöver du extra stöd i kassan, se över dina möjligheter att dra in en extra slant. Kanske någon behöver lite hjälp i sitt företag, kanske har du saker att sälja? Se hur just du kan lösa denna tillfälliga svacka. Ännu bättre tider är på väg.

Vi ska alltid förhålla oss etiska och rättvisa i det vi gör och detta är än viktigt denna vecka. När du kommer i en viss situation så tänk efter en gång till hur du vill agera, följ inte med strömmen utan följ din eget inre kompass för vad som är rätt och riktigt för dig.

Det finns mycket kreativa energier i omlopp nu – passa på! Leta svamp på nya ställen, starta det där företaget du tänkt dig, skriv färdigt boken som ligger i byrålådan. Se hur just du kan dra nytta av all den kreativa energi som omger oss just nu.


Ord på vägen: Om du är i en situation som du inte vet hur du ska klara av… minns att du har all styrka och all kraft och all visdom inom dig. Du klarar det!


Tack för idag - ha det gott kära du!

 
Kram, Marita på MB Nova
● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita 
 

Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 / 0300-393 28
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se
Boka Marita: http://marita.shopitoo.com

6 kommentarer:

  1. Tack rara Marita för dina fina kloka ord! <3 Jag vet att kraften finns inom mig och styrkan. Nu när jag flyttat närmre centrum har jag både kyrkan och Frösängskapellet där jag varit i dag och tänt ljus innan jag besökte makens grav. Kyrkogården är så vacker fridfull och där landar jag i lugnet. Mår bättre när jag tagit del av Tarotskopet. Ord på vägen tar jag givetvis med mej <3
    Ha en fin start på veckan kära Marita, måndagskram <3

    SvaraRadera
  2. <3 Hej Marita & tack för horoskopet <3

    Jag har haft och har en jobbig period framför mig. Trots det så vet jag att jag är en stark person både i kraft och i psyket. Nu har jag iaf. omprogrammerat mig igen efter en liten självförtroende och motivationssvacka, till att ta en djup inandning och tänka positiv igen, där jag vet att det kommer att bli till det bättre trots svårigheterna nu. Har också bett mycket till mina s.k. "Själsfränder" o till änglarna samt till dem som är bortom min föreställningsvärld o det har hjälpt mig. Tilltro till dem o mig själv försöker jag också att uppbåda kontinuerligt, trots att det inte är lätt alla gånger.

    Nu önskar jag dig det bästa av dagen o längtar efter morgondagens healande kraft ifrån dig.

    Kram så länge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du, du är absolut på rätt väg!! Varm kram

      Radera
  3. Tack. Behövde dessa ord då jag haft en nedgång i det ekonomiska flödet. Nästa kurstillfälle ska jag prioritera oavsett penga-läget.
    Må så innerligt gott/Britt

    SvaraRadera