tisdag 2 september 2014

Vill du också arbeta hemifrån? Inspelning tillgänglig - det blev ett fantastiskt evenmang!

Hej!

Mitt evenemang häromdagen blev väldigt lyckat! Jag är så glad! Trots livesändning funkade tekniken galant och mina gäster var helt enorma. Jag är så glad att få arbeta med så fantastiska människor! Se det du också - här: http://bit.ly/1ugGAFw


 Jag ser fram emot att prata med dig om detta jätteroliga arbetssätt! /Marita

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tidigare inlägg...

Jag har arbetat ihärdigt hela dagen med att förbereda mitt stora evenemang på lördag. Du är härmed inbjuden! Det är det största evenemang jag någonsin hållit vad gäller att arbeta med ett så kallat hemmabaserat företag.

Jag har bjudit in några av branschens mest framgångsrika entreprenörer och jag har förberett otroliga presenter som jag kommer att lotta ut. Dessutom har jag en stor överraskning - jag har på något sätt lyckats få grundaren till hela detta amerikanska företag jag samarbetar med att vara med på lördag för att själv berätta om hur och varför han startade företaget!

Evenemanget hålls online på lördag kl. 18.00 svensk tid. Just detta evenemang kommer att hållas på engelska. Följ länken till min inbjudan här på Facebook och följ de enkla stegen för att vara med på lördag du också. Det är otroligt roligt och spännande - ett evenemang att minnas!

https://www.facebook.com/events/1683746618516360/?source=1

Hälsningar, Marita


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar