måndag 22 juni 2015

Veckans Tarotskop v.26 150622 + Så gör du för att få en bra sommar! (video)

Hej kära du!

Hoppas att du har haft en underbar Midsommarhelg! Här kommer Veckans Tarotskop - och jag ska även visa dig om hur du kan få en bra sommar.

Tips: Onsdag 24/6 Kostnadsfri Distanshealing 22.00 - 22.30. Anmäl dig via min hemsida www.mbnova.se / och fliken för Kostnadsfri Distanshealing eller via min FB grupp Maritas Hjärtevänner. 

På mångas begäran blir det ett VideoTarotskop denna gång!


Länk till videon på Youtube: https://youtu.be/WdYTyLTIWsw
 
 
 
Ha en go vecka!!

Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching, välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt.

Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita
 
 
 
 
Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar