måndag 9 maj 2016

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 19 enligt mina Tarotkort 160509

Följ Marita och MB Nova på Facebook






Uppdaterad fredagen den 13 maj

Hej kära du! Hoppas att solen skiner vackert på dig och att du får en underbar helg med färgglada försommarblommor och värmande solsken. Om du känner för lite tips och inspiration, kom ihåg att Veckans Tarotskop även gäller för lördag och söndag. 




Allt gott! Soliga kramar, Marita på MB Nova
________________________________________

 

 Hej söta du!

Det är måndag och dags för mig att bjuda på ytterligare ett inspirerande Tarotskop. Jag hoppas det ska hjälpa dig att navigera så att din vecka blir riktigt bra!

Tips! På måndag den 30 maj erbjuder jag, för sista gången innan sommaren, min väldigt populära Workshop: Attrahera Kärlek. Den passar dig som vill få en kärleksfullare relation till dig själv, till din partner, dina vänner och/eller kollegor! Denna vecka får du 2 Boka Tidigt Bonusar (100 kronor i rabatt + e-bok värde 198kr). Läs mer om rabatterna via min inbjudan på Facebook >. Om du inte har Facebook, kontakta mig via: marita@mbnova.se el 0722-698970 så får du alla uppgifter.
 
VECKANS TAROTSKOP

Det här blir nog en mycket händelserik vecka! Det verkar inte vara någon hejd på allt planerande och fixande. Om det inte är konfirmationer som ska planeras så är det mysiga uterum i villan eller nya tapeter till lägenheten som står på schemat. 

Vårtröttheten, som några kanske känt av, ger med sig och i och med det kommer tankar, idéer och planer igång. Många verkar vara sugna på att flytta. Dags att ge sig ut på jakt efter nytt objekt om du inte redan hittat vad du söker. Nu är det förmånligt att byta bostad, för den som önskat det en tid, så dra nytta av dessa goda energier. En liten påminnelse bara; glöm inte bort nära och kära i allt planerande – gör alltid tid för sociala aktiviteter i din kalender.

Nu tänker du kanske att lite somriga färger för lycka med sig? Faktum är att lyckofärger denna vecka är: svart och mörkblått - och möjligen lite, lite gult. Nu är det lyckosamt att: vara vid vatten, prata med främlingar, köpa hund och katt och (extra, extra förmånligt) att bryta sig fri från någon som styr och ställer över oss. 
 
Tips: Satsa på dig - för det är inte många andra som gör det... Med andra ord, lita på dig själv och ditt värde och ställ dig (knuffa om det så behövs) först i kön. Nu är det verkligen din tur!
Råd: Du är mer handlingskraftig än du tror. Vela inte utan ta för dig av livet. Nu!
Hinder: Det är ok att säga ifrån, var inte rädd för att bli ensam och isolerad. Det kommer inte att hända - tvärtom kommer andra att få förnyad respekt för dig.

NÅGRA ORD OM KÄRLEK


Gott hopp om kärlek! Om du bor i en stad där det är vanligt att träffas på uteserveringar, ser detta ut att vara tiden och platsen för nya kärleksfulla möten. Om du är i en relation, ta med dig din partner ut på en mysig middag eller fika. Det finns nämligen lite nytändning i luften som är bra och rolig att dra nytta av. En extra mysigt uppdukad fika eller middag hemma på altanen kan också fungera. 

För dig som gärna vill träffa en ny partner gäller samma sak – uteserveringarna är ett hett kort i veckan. Välj gärna en som är lite mindre eller lugnare och var inte rädd för att börja prata med grannarna i bordet bredvid. Över lag vill jag uppmuntra dig till att bjussa på dig själv, din humor och ditt leende. Ge av dig själv både till människor du känner och människor som bara korsar din väg. Ett enda litet leende värmer många, många frusna själar.

Affirmation: 
Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är: Solen från Lilla Arkanan och lyder: Jag skapar värme, ljus och lycka tack vare min positiva syn på mig själv och mitt liv! Smygbonus: Till dig som läst Tarotskopet hela vägen hit och tagit till dig den så viktiga affirmationen ger jag 100 kronor i Rabatt på min Tarotkurs! Klicka på länken, lägg varan i kundkorgen, fyll i koden: tarot100 och klicka på räkna om. Behöver du support, kontakta mig så guidar jag dig. Koden gäller tom söndag 15 maj, kl. 23:59. 



Det var allt för denna vecka - ha det gott!
Kram, Marita på MB Nova

Ring Marita! Om du behöver någon att prata med, råd i livet eller i relationer, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt. Jag har svar på det mesta.
● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita

Dela på Facebook



Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970
Hemsida: www.mbnova.se
Betallinje: 0939 - 111 91 41

2 kommentarer:

  1. Blir alltid lika varm i själen när jag läser dina ord. Det är en bra ledsagare på vägen och konfirmerar allt jag gör.

    SvaraRadera
  2. Tack söta Karin, det var roligt att höra! Kram

    SvaraRadera