måndag 23 maj 2016

Veckans Tarotskop - Så blir vecka 21 enligt mina Tarotkort 160523

Följ Marita och MB Nova på Facebook



Lördag 28 maj

Hej söta du! Här utanför Kungsbacka är det mulet, men jag hoppas att solen skiner där du är och att du får en underbar helg med massor av lugn, ro och återhämtning. Om du känner för lite tips och inspiration, kom ihåg att Veckans Tarotskop även gäller för lördag och söndag.




Trevlig Helg!
Kram, Marita på MB Nova

 
____________________________________


Hej kära du!

Det är måndag igen och dags för lite tips, råd och visdom från mina Tarotkort.

VECKANS TAROTSKOP

Det här blir en rolig och kreativ vecka där du har chansen att utveckla nya intressen, nya kunskaper och träffa nya vänner. Låt inte tvivel på din egen förmåga stå i vägen för allt det nya som väntar på att ta form i ditt liv. Det här är också en härlig vecka för den som vill fördjupa sin andlighet och sin intuition. Gå en kurs, boka en pilgrimsvandring eller börja meditera - allt du tar dig för slår rot och formar nya vanor hos dig och nya dolda djup och sanningar kommer att bubbla upp till ytan. Lyssna inåt och njut!

Tips: Ge gärna till dem som har mindre än vad du har - men gåvor som ges utan inspiration är bara konstgjord andning. Inspiration, motivation, vänlighet och att ingjuta mod och framtidstro hos andra är gåvor vars värde varar länge. 

Råd: När flyttfågeln kallar är det bra att svara. *ler* Om du länge velat flytta eller köpa sommarstuga är detta en bra vecka för att ta tag i det projektet.

Hinder: Lyssna på andra när de förmedlar kloka saker - men lyssna mest till ditt eget hjärta.

Affirmation: Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är: Åtta i Pentagram från Lilla Arkanan och lyder: Jag arbetar metodiskt och tålmodigt för att uppnå bästa resultat! (Om du inte känner dig så metodisk och tålmodig alltid, så upprepa affirmationen om och igen under flera dagar så bryter du sakta ner det som ev blockerar ditt beteende - om du vill bli mer tålmodig och metodisk, vill säga) 

Kärlek:

Om du känner dig låst i din relation så bryt dig loss från den känslan genom att satsa på det som du tycker är roligt. Kanske lyckas du, genom att föregå med gott exempel, inspirera din partner till förändring också.

Den här veckan finns chans att träffa en ny partner via jobb, uppdrag eller arbetsrelaterade tillställningar och mässor.

Det var allt för denna vecka - ha det gott!

Kram, Marita på MB Nova


Ring Marita: Om du behöver någon att prata med, råd, medial vägledning eller coaching - välkommen att kontakta mig. Jag har tusental samtalstimmar i bagaget, ingen frågeställning är obekant, med mig kan du känna dig fri att diskutera allt. Jag har svar på det mesta, och lite till.


● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita

Dela på Facebook



Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Certifierad Coach
Kontakt: 0722-698970
Hemsida: www.mbnova.se
Betallinje: 0939 - 111 91 41


2 kommentarer:

  1. Hej, det låter som en intressant vecka. Är på väg in i mitt nya liv. Undrar vem flyttfågeln är?,..har funderat på att söka ny bostad. Tack <3

    SvaraRadera
  2. Önskar dig mycket lycka till med ditt nya liv Laila! Kram

    SvaraRadera