fredag 3 oktober 2014

Näring som gör kroppen pigg, glad och stark!

Rosenrot har dokumenterad positiv effekt på både hjärna och kropp och är en av 13 fantastiskt bra ingredienser i Brain Fuel Plus. Gör kroppen och hjärnan glad, pigg och stark! Bonus: Gör som tusentals andra världen runt, bygg ditt eget företag kring produkten => http://bit.ly/1vEeN2x

Fokus på: Rosenrot hjälper kroppen att anpassa sig till stress – resultatet blir ökad ork och skärpa. Minskar utbrändhet. Skyddar mot miljögifter, höjer din lust och hjälper dig att gå ner i vikt. Ökar energin i hjärnan. Stänger av stresshormon. Ökar mängden dopamin och serotonin. Rosenrot minskar nedstämdhet. Rosenrot förbättrar hjärnans kapacitet. Bättre stresshantering redan två timmar efter intag. /Källa, Internet



Såhär säger Birgitta T. efter bara ett par dagar med produkten:

Jag måste bara få berätta lite kort om vad denna produkt har gjort för mig (märkte skillnad direkt)
- Jag har mkt lättare att kliva upp på morgonen, inte alls lika seg..
- Jag har en helt annan energi och spritter i hela kroppen..
- Vaknar utvilad, har inte vaknat på natten som jag brukar (helt fantastiskt att få sova utan avbrott).
- Känner mig lugnare och stressar inte upp mig "som vanligt ".
- Äter mindre, inte alls samma sötsug...
Samt fler saker, och allt detta bra redan efter så kort tid. Wow är min summering "so far"..

Såhär säger min vän Natasha från USA som har en son med ADHD:
Do you have a child with ADD and/or ADHD? I have, and I know how hard that can be on so many levels, both for child and parents! This product has helped my son with his symptoms and it's a all natural nutrition product.  My son is calmer and more focused than I have ever seen him before. That very same product has helped me as a parent to cope with stress and to sleep better. If you are at the end of your rope, you must have a look at this - I am sure it could help you and your child too!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar