måndag 29 december 2014

Tarotskop - Så blir vecka 1 enligt mina Tarotkort 141229



Hej kära du!

Hoppas du har det bra såhär de sista skälvande dagarna av året. Hoppas du har haft ett fint år och att mina Tarotskop i någon mån hjälpt dig att navigera genom vardagen!


VECKANS TAROTSKOP:

Först ut kommer, mycket passande, en uppmaning om att göra upp med det förflutna en gång för alla. Det kan gälla större delen av din historik, saker som du inte gjort upp med, eller det gångna året. Rensa både i sinne, hindrande övertygelser, tankar, bland vänner, dåliga vanor och bland prylar och saker - glöm inte kartongerna i förrådet eller garaget!! *ler* Det kommer kanske att göra ont – men det kommer att vara värt det!! 

För den som rensar utan pardon väntar befrielse och en vändning i livet du kanske inte ens kan föreställa dig. Så, låt oss sätta igång! Vändningen det mest handlar om just nu är kärleken! Om du är singel och drömmer om den perfekta partnern blir det kanske din vändning. Om du är i en relation och drömmer om att gifta dig, kanske det blir din vändning. Om du längtar efter en baby, kanske det blir din vändning. Om du drömmer om ett nytt jobb, blir det kanske din vändning. Om du drömmer om ett nytt underbart sällskapsdjur, blir det kanske din vändning. Osv! 

Den dröm som finns i ditt hjärta som gäller kärlek och/eller lyckat partnerskap är det som gynnas allra mest just nu! Så dröm på! Prata och tänk på det du drömmer om, gör en drömtavla, uttala kraftfulla affirmationer, meditera, skriv dina mål i handen osv, så hjälper du universum att ge dig precis det!

Kortet är relaterat till
veckans affirmation.
Tips: Om du riktar kritik mot andra kommer andra att rikta kritik mot dig. Är det vad du vill? Om inte kanske det är dags att sluta kritisera andra – och inte minst, sluta kritisera dig själv. Lite egenkärlek är inte egoistiskt utan mycket värdefullt. Kärlek föder kärlek oavsett vem den riktas emot.

Råd: Trötta inte ut dig. Om du känner dig trött se över dina vanor vad gäller mat,
näring, motion, frisk luft, sömn och vatten. Ett ypperligt sätt att bli pigg och återfå sina energier är att förlåta. Vem behöver du förlåta?

Hinder: ”Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge”? Jodå, det är inte läge att sitta och vänta nu. AGERA!

Affirmation:
Här kommer en affirmation från min Tarotkurs. Kortet vi får är Rättvisan och lyder: Jag är sann mot mig själv i alla beslut jag fattar.  


Kom ihåg: Mina exempel är alltid bara ett sätt att förmedla hur jag tänker och ett sätt att få igång din fantasi i ett visst ämne så att du hittar motsvarande situationer/infallsvinklar i ditt liv.


Tack för att du läser mina Tarotskop och tack för i år. Jag önskar dig ett fantastiskt Gott slut och Gott Nytt År!!
Kram,
Marita på MB Nova 

  ● Prenumerera på mitt nyhetsbrev – Inspiration från Marita



  
Marita Bladh, MB Nova
Tarotkonsult / Reiki Master /Cert. Coach
Drop In Linje: 0939 - 111 91 41
Telefon: 0722-698970 /
Mail: marita@mbnova.se
Hemsida: www.mbnova.se

3 kommentarer:

  1. Tack Marita.Önskar dig ett gott slut och ett gott nytt år <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Agneta!! Detsamma till dig! Kram

      Radera
  2. Hej, 😄
    Tusen tack gulliga du, för veckans horoskop😇💖
    Kramar från Marie

    SvaraRadera